Ami

Tu umieszczamy zdjęcia naszych piesków
***Hera***
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: ***Hera*** » 14 lis 2016, 18:59

Moze troche ma zakrutkie futerko , ale inaczej sie nie dalo, bo miala ponizej szyj dakie duze koltuny ze az palca sie nie dalo przebic przez nie , to wszystko przez te szelki z ficem , juz jej nigdy takiech nie kupie , a jeszcze rodzice chcieili ja obciac na wyjazd nad morze. Ale mi sie podoba bardzo fryzurka Amci i to jest najwazniejsze, mowilam wam ze po.jde z ami do fryzjera.

A jesli chodzi o mnie to wiem ze jestem bardzo szczupla , ale nie da sie zgrubnac w moim przypadku heheh.

***Hera***
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: ***Hera*** » 14 lis 2016, 18:59

Tak mowilam ze podetne jej troche , ale niewiedzialam ze sprawy sie tak pociagna do przodu , frzyier powiedzial ze nie moze jej tak zrobic jak ja chcialam , po przedewszystkim musial jej powycinac koltunki na lapkach i ponizej szyji, tam gdzie jest ta kostka taka , i tam ma wlasnie troszke zgolone , ze az jej troszke skory widac i ma male odparzenia przez te goltunki bo niedocieralo powietrze , ale juz jej prawie ze zeszlo naszczescie, ale juz nastepnym razem jej nie bede obcinac , ale powiem wam ze mi sie bardzo teraz bodoba jest teraz taka malusia i lzejsza troszke, super teraz wyglada.

***Hera***
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: ***Hera*** » 14 lis 2016, 18:59

Kilka foci.

Kiche
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: Kiche » 14 lis 2016, 18:59

Ami ślicznie wygląda

***Hera***
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: ***Hera*** » 14 lis 2016, 18:59

Jeszcze kilka fotek dzis juz chyba nie zdaze dodac , teraz dodaje bo mam czas.

szary_hasior
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: szary_hasior » 14 lis 2016, 18:59

Obydwa pieseczki sa śliczne!!! Maja super fryzurki!!!

Krzyhu55
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: Krzyhu55 » 14 lis 2016, 18:59

sliczna psinka i obcieta identyko z moja:),trafny wybór

***Hera***
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: ***Hera*** » 14 lis 2016, 18:59

Na razie fotek z nad morza nie ma ale sa takie zrobione wczoraj i dzis moja nowa cyfrowka


Maly spioszek


Z żabka


W mojej kochanej pulce


Bawie sie jabuszkiem

Kiche
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: Kiche » 14 lis 2016, 18:59

śliczna to czarno białe jet świetne chyba jej już włoski odrastają

szary_hasior
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: szary_hasior » 14 lis 2016, 18:59

śliczne fotki a dziewczynka jeszcze śliczniejsza!!!

***Hera***
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: ***Hera*** » 14 lis 2016, 18:59

Co sie tak patrzycie

szary_hasior
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: szary_hasior » 14 lis 2016, 18:59

ślicznotka z niej!!!

Kiche
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: Kiche » 14 lis 2016, 18:59

super foty Ami jest cudowna

darek
Posty: 0
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: darek » 14 lis 2016, 18:59

śliczna jest

zelka_94
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: zelka_94 » 14 lis 2016, 18:59

jejku jak słodziutko śpi mały śpioszek !

Odpowiedz